söndag 2 november 2008

Sunday -- just a bloody sunday

Det är Söndag och jag är uttråkad, så där värsta gradens uttråkad. Helgen har varit okej, om man ser till fritiden vill säga. Jag och Linn var och tittade på Bond igår; Quantum of Solace - och den var precis som man förväntar sig att en Bond-film ska vara - full med action från första stund men kanske inte riktigt mentalt utmanande - som sagt - precis som förväntat.

Har jobbat både lördag och söndag men det har varit jättelungt, det verkar som att ingen väljer att handla vitvaror när det är en jättefin höstdag - på samma sätt som jag skulle föredra att vara ledig istället för att stå där i clowndräkten á la Giganten och prata om dammsugare med omotiverade medelålders herrar, men så är ju livet ibland - det blir inte alltid som man vill :-)

Imorgon har jag planer på att försöka släpa mig iväg till gymmet - ska vecka 45 vara veckan då man lyckas vända livet i rätt riktning - mindre jobb - mer tid för sig själv - svaret kommer imorgon.

2 kommentarer:

Matte sa...

Å chefen har kommit på att inte alla vill handla vitvaror!?
Då kanskehan förstår att vi andra inte heller kan göra bättre ifrån oss?

365 sa...

det är skillnad på att inte sälja och inte ens försöka, tänkvärt?