söndag 30 november 2008

Omotiverad summering av veckan som gått


Har blivit vänligt med bestämt upplyst om att det var en vecka sedan jag gjorde ett blogginlägg senast - så jag antar att det är dags att man tar tag i det igen. Veckan har gått oerhört fort och det känns faktiskt bra, veckan har varit riktigt bra med bra flyt på jobbet, jag har tränat, gått på stan, käkat gott - ja - det är väl vad man kan förvänta sig utav en vecka i november.

Jag saknar en kamera - eller min kamera, dom första har kommit till Sverige nu så förhoppningsvis har jag den i min hand inom en vecka eller två - och då jävlar - då lovar jag att det kommer att fotograferas så det står härliga till - varje dag!

Har plockat ut mina nya glasögon också - ett par oversized brillor i sann 60-tals anda :-)

Jag är inte alls blogg-sugen idag - så vi skiter i det här idag - god natt!

/A

Inga kommentarer: