lördag 4 oktober 2008

Ett liv i missbrukets tecken

Hej, jag heter Anders och jag är en missbrukare!
























Någon blir kanske förvånad (eller kanske inte alls med tanke på mitt ojämna humör) men jag är faktiskt en missbrukare - jag totalt avgudar goda kanelbullar - jag kan banne mig inte motstå dom - speciellt när man kommer in på Statoil när man är på väg till jobbet tidigt på morgonen. Då är det som värst - när man på fastande mage kommer in i den förförande doften av nybakade bullar - KILL ME! :)

Men, nu är det i alla fall helg och jag har gjort ett underbart 7 timmars arbetspass vilket får räknas som en kortdag hur vrickat och sjukt det än låter. Kände mig grymt taggad och det genererade i kundvård - det kände jag såhär i efterhand faktiskt, och när man får ett "tack för en grymt bra hjälp" så växer man och försöker toppa det med nästa kund, en positiv cirkel.

Men nu ligger vi i alla fall och dör i soffan - är fruktansvärt sugen på att fixa lite mat så ikväll blir det nog Tacos - always Tacos - ett annat missbruk :-)

/A

Inga kommentarer: