onsdag 10 december 2008

From Amsterdam and back!


Ä N T L I G E N - jag har fått en lugn dag - relativt i alla fall, inget resande, inget jobb - bara en hel dag med min Linn. Fick äntligen sova ut ordentligt, äta frukost i lugn och ro - shoppat - käkat - spelat XBOX - slappat - the shit!

Är nästan klar med julklapparna - har ett par stycken kvar men allt är i alla fall bestämt - first time ever man är klar i tid! Sen har jag gjort ett fynd - eller fynd var att ta i - men i alla fall så föll jag totalt för ett sett med muggar från Rörstrand - det var ju ett tag sedan man köpte Espresso-muggar - dom gamla började ju bli lite slitna *host* .. 

Annars är det skönt att vara hemma från Holland - Amsterdam är ett ställe jag verkligen gillar - även om det skiljer sig så radikalt från Sverige, men helvete va dyrt - en flaska vatten kostade runt 70:- på hotellet - då var det ändå utan kolsyra. Shit!

Nej, mera om Red Light District och Coffeeshops någon annan gång!

Lev Livet!

/A

Inga kommentarer: